2009. szeptember 22., kedd

Helyzet jelentés

Tegnap megkaptam az oltást ami miatt már 2 hete nem tudtam se aludni,se gondolkodni.
Annyira féltem,hogy tisztára ímósnak nézhettem ki,mert mindenki velem foglalkozott...Mivel szék már nem volt üresen,ezért a mérlegre ültem,és ahogy egyre csak mentek be és jöttek ki a többiek, egyre inkább úgy éreztem magamat mintha a vágóhídon lennék.El is kezdtem sírni(mint mindig...amikor megtudom,hogy oltás lesz általában rögtön elkezdek sírni,és amíg meg nem kapom addig aludni se tudok).
Amikor kijött az iskolaorvos a következő "áldozatért" és meglátta,hogy mennyire be vagyok szarva,természetesen engem hívott be következőnek...És végül is tök kedves volt mert végig fogta a kezemet és mondta,hogy most éppen szúrni vagy feszíteni fog.
Szóval túléltem...És nem is volt olyan rossz mint az a 3 amit tavaly saját felelősségre kértem...na azok nagyon szarok voltak!Rugós fecskendőből adták és fél órával utána is fájt,ezt meg 3 másodperc után már nem is éreztem.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Tegnap Tádét elvittük állatorvoshoz mert kiestek,vagyis mint később kiderült letörtek a felső metszőfogai,és ez teljesen természetes.
Pár nap múlva megint elvisszük mert barnásat pisil...és tegnap a doki azt mondta,hogy vegyünk neki itatót és ha nem változik a pisi színe akkor vigyünk belőle mintát.Anyám ma vett itatót de,eddig nem nagyon vette igénybe a "lény"(vagyis a malac).

Nincsenek megjegyzések: